Известие

Collapse
No announcement yet.

Скърцане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скърцане

    Здравейте.Имам ново въпросче-днес започна да скърца нещо,когато въртя волана.Не скърца много силно и не скърца на пълен оборот,а само на части от оборота на волана.Някаква идея какво може да е.Звука е все едно нещо иска смазване и започна да скърца изведнъж.Може ли да е някоя рейка или накрайници или втулка ?
    Благодаря ви предварително
    Last edited by Алфист11; d.m.y г., 18:09.

  • #2
    Първоначално публикувано от Алфист11 Покажи съобщение
    Здравейте.Имам ново въпросче-днес започна да скърца нещо,когато въртя волана.Не скърца много силно и не скърца на пълен оборот,а само на части от оборота на волана.Някаква идея какво може да е.Звука е все едно нещо иска смазване и започна да скърца изведнъж.Може ли да е някоя рейка или накрайници или втулка ?
    Благодаря ви предварително
    А каква е колата и къде се чува скърцане? Вътре вънка, дясно или ляво ?
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Колата е 166,2.0 - 1999 г.Скърцането се чува в дясно,по-малко вън и повече вътре само когато въртя волана

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Алфист11 Покажи съобщение
        Колата е 166,2.0 - 1999 г.Скърцането се чува в дясно,по-малко вън и повече вътре само когато въртя волана
        Така немога да определя точно но или е шарнир или е лед
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Благодаря ти.Аз в събота ще отида в сервиз.Предполагам не е проблем да карам така да събота? Колко струва въпросния шарнир?
          Last edited by Алфист11; d.m.y г., 10:45.

          Comment


          • #6
            Ако е шарнир и не е разбит може да го смажеш само.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              А как да разбера дали е разбит ?

              Comment


              • #8
                Става с лост натискаш и той се движи нагоре надолу,но ако нямаш опит може и да не успееш,огледай дали всички маншони са здрави,ако има скъсан той е.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Честно да си призная нямам претенции,че имам опит,макар че карам тази кола вече пета година.Утре ще ида в сервиз и ще ви пиша какъв е бил проблема

                  ---------- Post added at 17:16 ---------- Previous post was at 17:13 ----------

                  Скъсани маншони няма

                  Comment


                  • #10
                    Ако ти кажат ,че има нещо разбито поискай да ти покажат,иначе като нищо може да ти сменят цялото окачване,не ги познавам,но вяра никому ,как разбра ,че няма скъсани,може да има малка цепка и да влиза вода.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      3-те неща който могат да скърцат при въртене на гума без да се движи колата са 1 долен шарнир (най вероятно е той) 2 горен шарнир и 3 външния кормилен накрайник ! ако е някой от шарнирите за да се смаже качествено трябва да се свали целия носач , защото ябълката е отгоре , иначе със смазващи спрейове ще се разскърца много скоро пак. Ако е накрайник там просто се откача от шенкела маха се маншончето пълни се с масло и се раздвижва за да поеме маслото
                      146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                      145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                      Comment


                      • #12
                        Става без разглобяване,втечнявам грес,спринцовка ,игла и се ижектира през маншона,после изстива и се втвърдява.Бързо ,лесно и евтино.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Става без разглобяване,втечнявам грес,спринцовка ,игла и се ижектира през маншона,после изстива и се втвърдява.Бързо ,лесно и евтино.
                          при 166 шарнирите гледат надолу ябълката е отгоре как ще качиш грес до горната част на ябълката
                          146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                          145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                          Comment


                          • #14
                            Знам накъде гледат,като помислиш винаги има решение,маншона е гумен и може да го мачкаш и повдигаш както си поискаш,заедно с това което си ижектирал вътре,после болта се движи от неравностите по пътя и се самосмазва от смазката в маншона,която не трябва да е прекалено много защото,ако е много може да извади маншона.Дори да свалиш маншона ,не може да вкараш смазка под болта ,мажеш само отгоре,отстрани и отдолу прониква сама ако може.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:11.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              колега не си мисли ,че се заяждам с теб ,но АКО вдигнеш колата на крик и завъртиш кормилото скърцането ще изчезне защото няма тежест върху шарнира , това е ясно доказателство ,че скърцането идва от средната и горна част на ябълката! В полиамидната втулка която се намира вътре има канали на чийто предназначението им е точно да задържат смазката покрай ябълката. Когато носачът е на колата земното притегляне не позволява на смазката да се качи нагоре (освен WD40 но с него ефектът е краткотраен) колкото и да мачкаш маншона ! Горещата (втечнена) грес при допира си с студения метал изстива (втвърдява се) и пълни само началото на ябълката , на всичкото отгоре вече си пробил 10-12 годишния маншон което неминуемо ще доведе до скъсването му в най скоро време
                              146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                              145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                              Comment

                              Working...
                              X